רבים מכם בטח הגעתם לספא או לעיסוי מפנק והציעו לכם מסאז’ רקמות עמוק וזה נשמע לכם מעולה והסכמתם אפילו מבלי שידעתם מה זה. וזה די הגיוני, השילוב של המילים מבטיח שזה יהיה חיובי ומפנק מרגיע ומשחרר, אבל כדאי שתדעו מה זה בעצם

מסאז’ רקמות עמוק הוא עיסוי ייחודי של תנועות עיסוי עמוקות מהראש ועד כפות הרגליים. הלחיצות בו הן חזקות יותר מעיסוי פינוק בסיסי, כי המטרה בו היא להגיע לעומק השרירים . במסאז’ רקמות עמוק משתמש במתיחות ולחיצות חזקות ועמוקות ומסייע בכך לנקז את הרעלים מהגוף ולהרגיע ולשחרר את השרירים בגוף

למה צריך מסאז’ רקמות עמוק?

זו באמת שאלה טובה הרי אם רוצים מסאז’- עיסוי כלשהו זה מספיק לא? לרוב כן. אבל מסאז’ מסוג זה מגיע לעומק השרירים הפנימיים אשר לרוב לא זוכים להתייחסות או להתייחסות מספקת במהלך עיסוי רגיל. לכן, רק מעה מומחה שיודע מה הוא עושה יודע גם באילו נקודות כדאי ואפשר ללחוץ ועד כמה עמוק אפשר ללחות באותן הנקודות.

ישנן הרבה סיבות למסאז’ רקמות עמוק:

בין אם אתם כמו מרבית האוכלוסייה בעולם המערבי סובלים מבעיות גב וכאבי רגליים ומחפשים אחר טיפול שישחרר את השרירים ויקל על הכאב לאורך זמן, ובין אם אתם פשוט רוצים להירגע לאחר תקופה ארוכה מלאה במתחים ולחצים- זה הטיפול המומלץ עבורכם.

גם אם אתם זוג בחופשה רומנטית שרוצה להתפנק- אפשר לעשות זאת בעיסוי זוגי על ידי מעסים מומחים שיעסו את כפות הרגליים שלכם עם שמן מיוחד ומתאים ובעזרת תנועות עיסוי ולחיצות בדרגות חוזקה שונות יגיעו עד לראש ויעברו את כל הרקמות בגוף וישחררו שריר אחר שריר.

עיסוי טוב עמוק ומשחרר הוא מעולה לכאבי גב- שרובנו סובלים מהם בגלל הישיבה הארוכה והממושכת בפקקים בדרך לעבודה ולאחר מכן בעבודה עצמה ואז בדרך חזרה מהעבודה. תוסיפו לזה את המתח והלחץ התמידיים שאנחנו חיים בהם- כל אלה הם מתכון שמוביל לגוף תפוס גם אם אל עשינו שום פעילות, ולפעמים דווקא בגלל שלא עשינו שום פעילות.

לכן עיסוי הוא אחד הכלים היותר מומלצים לשחרור אותם כאבים מצטברים- בגב, ברגליים, בידיים, ובכל חלקי הגוף השונים מבלי ששמנו לב.

מסאז’ רקמות עמוק המבוצע על ידי מעסה מומחה בתחום שיודע איך לבצע אותו בצורה הטובה ביותר יכול לסייע רבות בהרגעת הגוף ובטיפול פיסי ונפשי בלחצים מתחים ובהחלט מהווה עיסוי מומלץ ליחידים ולזוגות, כחלק מיום ספא מפנק, פעילות רומנטית זוגית או אפילו כחלק מהיום יום כטיפול משחרר ומרגיע לגוף.

המלצה שלנו- מסאז’ רקמות עמוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *