מסאז תאילנדי בתל אביב, המרכז לעיסוי תאילנדי | עיסוי תאילנדי

קצב החיים המודרני הוא אינטנסיבי מהיר ועצבני, היום יותר מבעבר. גם החיבור התמידי למדיה הדיגיטלית דרך הנייד והצורך שלנו להיות מעודכנים כל הזמן, בנעשה ברשתות החברתיות, בהודעות החדשותיות האחרונות אינו מוסיף שלוות נפש.

 אם לא ניקח רגע הפסקה יזומה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במרוץ החיים הבלתי נגמר ,מתנשפים , עם הלשון בחוץ, כי אי אפשר היום להספיק ב 24 שעות וגם לא ב25 שעות להיות בכל מקום ולהיות העדכניים ביותר, השנונים ביותר והמגיבים ביותר לשטף האינפורמציה המציף אותנו חדשות לבקרים.

גם המשימות והמטרות שאנו שמים לעצמנו היום מאתגרות יותר, ומצריכות מאמץ כביר כי התחרות גדולה הרבה יותר. המסקנה המתבקשת היא שללא פסק זמן, לקיחת קצת פרופורציה והסתכלות על החיים שלנו ממקום אחר, לאורך זמן, אנחנו עלולים לסבול גם נפשית וגם גופנית.

אחד הפתרונות המעולים לפסק זמן קצר ואיכותי בחיים, שמרגיע את הגוף והנפש ומחדש הוא מסאז' תילאנדי, במיוחד אם אתם חיים בעיר ללא הפסקה, כדאי לכם להכיר מקום נפלא להפסקה קצרה, למנוחה ולחידוש אנרגיות, מסאז' תילאנדי בתל אביב.

מהו מסאז' תאילנדי בתל אביב

מסאז' תאילנדי בתל אביב, הוא טיפול מומלץ ביותר שבעת האחרונה הפך לפופולארי בקרב ישראלים רבים.  לאור העובדה כי ישראלים רבים נחשפו למסאז' התילאנדי והתאהבו בו, הוא עשה עלייה והיום ניתן למצוא בכל הארץ מכונים המעניקים מסאז' תילאנדי, כמו גם תל אביב.

מסאז' תאילנדי בתל אביב הוא התרופה לכל מי שמרגיש לחץ, שרירים תפוסים, כאבי גב תחתון, צוואר תפוס ועוד, כל אלה מתחילים להופיע כשהגוף מסמן לכם כי אתם ברמת לחץ כזו או אחרת.

כדאי להקדים  ולהזמין טיפול של מסאז' תאילנדי בתל אביב, שלאחריו תרגישו פחות לחץ, הגוף והשרירים יותר רפויים ומשוחררים והנשימה קלילה יותר וממלאת את הריאות.

גולשים שהגיעו לעמוד זה חיפשו גם: מסאג תאילנדי תל אביב בן יהודה, מסאג תאילנדי בן יהודה ובנוסף עיסוי תאילנדי בן יהודה.

טיפים לחיים בריאים יותר

להלן מספר המלצות שכדאי לאמץ לחיים טובים יותר:

  • הנשימה היא הבסיס שלנו בחיים, רובנו נושמים מעט מרדוד מדי במהלך היום. לנשימה יש תפקידים חשובים ביותר עבורנו, פרט לחמצון ולפינוי הפחמן הדו חמצני מגופנו. הנשימה העמוקה מייצרת עיסוי לאברי הבטן, פעולה זו עוזרת לתפקודם של האיברים הפנימיים ובעיקר תורמת לפעולת מעיים טובה ותקינה. גם מעטפת הלב שיושבת מעל הסרעפת, מקבלת עיסוי עם כל נשימה עמוקה שאנחנו לוקחים. כדאי לדעת כי תרגול נשימות עמוקות עשוי לפתור בעיות עצירות לאנשים רבים.
  • שתיית מים חשובה ביותר מספר רב של פעמים ביום, והרבה. אנחנו לא שותים מספיק מים במהלך היום ובכל יום אנחנו קצת מתייבשים, מה שמשפיע על איכות ורמת התפקוד שלנו. המים שומרים על לחות הרקמות ועל תפקודו היעיל של המוח. התייבשות וגם התייבשות קלה, משפיעה באופן מיידי על המוח לפני כל מקום אחר בגוף. לכן אנשים רבים חשים בכאב ראש בשעה שהם במצב של התייבשות. חשוב לוודא כי בנוסף לשתיית מים הגוף צריך איזון מלחים ותוספת מגנזיום לדוגמא, יכולה למנוע התכווצויות שרירים. כדאי לזכור כי לפני וגם אחרי מסאז' חשוב ביותר לשתות כוס מים.
  • עיסוי לאוזניים מרענן וממריץ ומעורר חיוניות ואנרגטיות בגוף, הוא מצויין נגד עייפות. הגוף כולו משתקף באוזניים ואם תרצו לתת לעצמכם מנת אנרגיה ומרץ, כל שעליכם לעשות הוא מסאז' אוזניים. אחזו את חלקי האוזן בין האגודל לצידה של האצבע המורה. וחכחו את כל האוזן מהחלק החיצוני שלה ועד לחיבורה לגוף. את החלק הפנימי של האפרכסת ניתן לחכך עם האגודל ועם כרית האצבע. אפשר למשוך את האוזניים בכיוונים שונים בעדינות וכך תרגישו לאחר מספר דקות התחדשות אנרגטית והתעוררות.

בכל פעם שאתם מרגישים עייפות ולחץ המשפיע על הגוף כגון שרירים תפוסים או כאבי גב שמתחילים בגב התחתון, כדאי לעצור לרגע , לקום מהכיסא במשרד, לנשום עמוק, לשתות כוס מים ואפשר גם  לעסות את האוזניים.

נסו ותיווכחו  בשינוי המרענן, אין צורך לפנות הרבה זמן, מספיקה הפסקה קצרה וכדאי להיות עדינים ולא לכסח את הגוף. אם זאת חשוב וכדאי לזכור כי ישנם מצבים בהם מסאז' צריך להיות מקצועי ואיכותי ולכן מומלץ לכם לפנות טיפה יותר זמן ולהזמין מסאז' תאילנדי איכותי לבריאות הגוף והנפש שלכם.