יום נישואין הוא היום בו אתם חוגגים את הרגע שהחלטתם להתמסד זו עם זה לכל החיים. יש יותר משמח מזה? לא הרבה… ולכן זו סיבה אמיתית לחגוג ואם כבר חגיגה אז מתנה! מכיוון שרק אתם מכירים הכי טוב אחד את השני אז רק אתם תדעו מה להעניק ומה לרכוש מתנה ליום הנישואין, אבל אם אתם לא טובים ברעיונות או רוצים להוסיף עוד משהו נחמד ומרגש, קבלו כמה הצעות של מתנות שתמיד, אבל תמיד עובדות.

רעיונות למתנות ליום הנישואין – שתמיד עובדות:

בין אם זו מתנה גדולה ומושקעת ובין אם זה שי קטן וסמלי, קבלו כמה הצעות למתנות שתמיד אבל תמיד עובדות

פרחים– אל תוותרו על פרחים! עציץ מושקע או זר פרחים צבעוני ואפילו פרח אחד בשביל להגיש ברומנטיות ולהגיד בלי מילים- אני אוהב!

שוקולד– גם אם היא בוכה שהיא השמינה גם אם הוא מנסה לשמור אין הרבה אנשים, רק מעטים, שיגידו לו לשוקולד. בונבוניירה מושקעת, שוקולד עם ברכה אישית, פרלינים שווים- שוקולד תמיד עושה טעים בפה ונעים בלב.

ברכה– לא משנה מה תקנה לה ולא משנה מה תקני לו- אל תוותרו לעולם על ברכה אישית. ולא, לכתוב ‘מזל טוב באהבה’ ממש לא נחשב כברכה. שפכו את הלב, כתבו הכי כנה, היו רומנטיים, השקיעו בציטוטים, העלו זיכרונות, פרגנו בלי סוף, כתבו בחרוזים- ברכה היא משהו ששומרים שנים על גבי שנים, הרבה אחרי שהפרח האחרון בזר נובל.

עיסוי זוגי מפנק בספא – מי לא אוהב לקבל מסאג’ תאילנדי מפנק ליום הנישואין, ביום הנישואין שלכם תתפנקו בקבלת מסאג’ בתל אביב,  השקיעו בעיסוי זוגי ולכו לקבל מסז’ תאילנדי ביחד. חדר זוגי, מיטה אחת ליד השנייה, מוסיקה נעימה, פרחים ושמנים, רק שניכם באווירה רגועה ועיסוי נעים ומלטף של אנשי מקצוע הטובים בתחום. מסז’ תאילנדי נעים ומפנק או חזק ומפרק- מה שתעדיפו וכמה שתרצו. תנו למישהו אחר לפנק אתכם!

בלי פתקי החלפה– נכון, זו לא מתנה אלא יותר טיפ אבל זה הטיפ הכי טוב וחשוב שתקבלו ליום נישואים ובכלל כשזה מגיע לקניית מתנות זה לזו- אל תנסו להגדיל ראש, אל תפתיעו אם אתם לא בטוחים. חשבו על הצד השני השקיעו מחשבה מה הוא או היא אוהבת, מה הם ישמחו לקבל ומה אתם בטוחים שיאהבו. לא בטוחים- אל תקנו! זה לא נעים לאף צד כשמישהו מחליף את המתנה שלו….

יום נישואין שמח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *