מתחתנת? מזל טוב!

רגע לפני שאת צוללת לתוך כל הארגונים וההכנות של האירוע הגדול בחייך, את צריכה לחשוב על מסיבת הרווקות! וכדאי שהיא תהיי שווה! אז כמובן שיש לנו הצעה עבורך.

עיסוי רגליים מפנק למסיבת רווקות מושלמת:

בין אם את מתכוונת להשקיע בענק או שחברות שלך מתכננות לך התפעה ענקית, ובין אם את מאלה שאוהבות לחגוג בקטן עם כמה חברות קרובות- עיסוי רגליים מפנק מתאים בול לכל מה שתתכנני. תאמיני לנו שכשכל החברות שלך ואת תשבו ותקבלו עיסוי מרגיע מפנק ומשחרר בכפות הרגליים את תברכי אותנו על ההמלצה….

אם את מאלה שאוהבת לחגוג ובגדול:

אם את מאלה שאוהבות לעשות הכל ובגדול ויש לך המון מוזמנות למסיבת הרווקות אז שילוב של עיסוי רגליים מתאים בול! תחשבי על כל הבנות מבלות בבריכה, מרימות כוסית לחיים ועושות שמח, משתזפות בשמש וניהנות מכל ההפתעות והריגושים שהכנת להן… ואז מגיע בונוס ענקי בצורה של עיסוי רגליים!

אפשר מעסה אחת שהבנות לוקחות תורות להגיע אליה ואז מתיישבות אצלה ומקבלות עיסוי רגליים מפנק ומרגיע, או שתדאגי לכמה עמדות של מעסות שיכולות לפנק כמה בנות במקביל. יותר מהבריכה, מהשמפניה וממיטות השיזוף- תאמיני לנו שהעיסוי יהיה הדובדבן שבקצפת!

עיסוי רגליים הוא מפנק, מרגיע, משחרר, מעמיק, מוריד לחץ, מפיג מתח, תראי פתאום את הבנות מפסיקות לקשקש, מניחות את כוס השמפניה בצד, נשענות אחורה ועוצמות עיניים ומתמסרות לעיסוי.

ולאחר העיסוי כולם כמו חדשות עם אנרגיות סופר חיוביות להמשיך לחגוג!

אם את מאלה שאוהבות לחגוג בקטנה:

אם את מתכננת מסיבת רווקות צנועה, קטנה וסמלית, אפילו אם תכננת לערוך אותה אצלך בבית עם כמות חברות מינימלית זה בסדר גמור. גם פה עיסוי רגליים יתלבש לך בול! היתרון בעיסוי רגליים הוא שלא צריך להתארגן בשבילו. חוץ מלרצות עיסוי (ומי לא רוצה עיסוי מפנק ברגליים???) ולדאוג למעסה- אין צורך בהתארגנות מראש בכלל.

עיסוי רגליים לא דורש מיטה מיוחדת או כיסא מיוחד, אין צורך בשכיבה אפשר גם לשבת איך שנוח ואיפה שנוח-אפילו על הספה. אפשר לדבר תוך כדי (אבל מומלץ שלא כדי להתמסר לטיפול וליהנות ממנו כמה שיותר).

בישיבה בסלון או במקום אחר בנוח, באווירה ביתית רגועה ונעימה אפשר תוך שיחה או פעילות אינטימית שכל אחת לפי תורה תקבל עיסוי רגליים מפנק משחרר ומרגיע שלגמרי מגיע לכל אחת בסוף יום לחוץ ועמוס, ולפני חתונה שהוא גם יום ארוך ועמוס ולחוץ. כל אחת יכולה להתפנק בעיסוי, ותאמיני לנו שמכל מה שתארגני למסיבת הרווקות את העיסוי המפנק של הרגליים הן הכי יזכרו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *