לחץ נפשי מוגדר כאחת המגיפות השקטות של ימינו ולא בכדי שכך, לחץ נפשי אשר אינו מטופל עלול להשפיע על הגוף ולגרום למחלות ולנזקים שונים.
זה אומנם נכון, שכולנו נאלצים להתמודד במהלך החיים עם לחצים – ומיותר בכלל לציין את תקופת הקורונה, על חוסר הוודאות שלה ועל כך שהיא הגבירה במידה לא קטנה, אצל רוב אזרחי העולם, את תדירות ואת מידת הלחץ.
אז זה נכון שקשה להימנע לחלוטין ממצבי לחץ, אבל מה שכן ניתן לעשות, זה לדעת כיצד להתמודד עם מצבי לחץ כאשר הם מגיעים – ויש לא מעט שיטות ודרכים להתגבר על מצבי לחץ.
מסאז תאילנדי מהווה כטכניקת עיסוי אשר טומנת בחובה יתרונות רבים, כאשר אחד היתרונות הבולטים של המסאז’ טמון ביכולת שלו להביא את המטופל למצב של הרפיה עמוקה ולגרום לו להירגע. 

מה חשוב לדעת על המסאז’ התאילנדי?
טכניקת המסאז’ התאילנדי עושה שימוש במגוון דרכים שונות אשר ייעודן להניע ולמתוח את המפרקים ואת השרירים, כשהמטרה המרכזית, היא לאפשר לגוף לאזן את עצמו בצורה בריאה ונכונה.
בכדי שאותו מסאז אכן יענה על כל מטרותיו, המעסים משתמשים גם בכפות הידיים, גם באצבעות, גם במרפקים, גם בברכיים ואפילו בכפות הרגליים.
יש כאמור, לא מעט כלים אשר מהווים חלק מהשיטה, מה שמאפשר את השגת התוצאה המיטבית – אך כאן חשוב להדגיש, שלשם כך, יש לדאוג שהמעסה יהיה מקצועי ומנוסה.

יתרונות המסאז’ וההשפעה על לחצים ומתחים
מסאז’ תאילנדי עובד על כל הגוף וכחלק מכך, הוא נחשב לסוג עיסוי מפנק במיוחד והינו יעיל להרגעה ולשחרור של כל אחד מחלקי הגוף.
כל מי שעובר מסאז’ תאילנדי, עתיד לחוות בשלב מסוים תחושה של חידוש מצבור האנרגיות.
במהלך העיסוי המטופל ממש יכול להרגיש את מידת הלחצים והמתחים שבו וגם להיות עד לרגע בו הם משתחררים.
מסאז’ זה טומן בחובו למעשה, גם תועלות אשר באות לידי ביטוי במישור הפיזי, גם תועלות במישור הרגשי וגם תועלות הנוגעות במישור המנטלי.
בין היתרונות הנוספים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהמסאז’ התאילנדי, ניתן לציין את היתרונות הבאים: הרגעת השרירים, הגברת הגמישות, טיפול בכאבי ראש, תרומה לצלילות המחשבה ועוד..
בסוף הטיפול המטופלים מרגישים סוג של שלווה לצד צלילות מחשבה – ומיותר לציין, שכל הלחצים בהם הם היו שרויים בטרם הטיפול, פשוט נשכחים ומתנדפים כלא היו.. 

ההכנה לעיסוי
אין צורך בהכנות קפדניות לקראת העיסוי, כאשר הדבר היחיד אותו מומלץ לעשות, זה להגיע עם בגדים נוחים.
בעיסוי נעשה לעיתים שימוש בשמנים וברקע מתנגדת בדרך כלל מוזיקה מרגיעה – אשר גם היא תורמת לתחושת השלווה.
אם זאת הפעם הראשונה שלכם, המעסה יסביר לכם מה אתם בדיוק צריכים לעשות – ספוילר, בעיקרון זה רק לשכב על גבי מחצלת או על מזרן ופשוט להתמסר לידיו המקצועיות והמיומנות. 

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של מסאז’ תאילנדי?
בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים אשר טמונים באותו מסאז תאילנדי ובתוך כך, גם מהכוח הטמון בו להרגעה מלחצים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את מקום העיסוי.
המרכז לעיסוי תאילנדי בתל אביב, כולל צוות מעסות מקצועיות ומוסמכות, אשר הגיעו לכאן ישר מתאילנד.
מה שיבטיח לכם את ההנאה המקסימאלית מכל התועלות והיתרונות הרבים אשר טמונים בעיסוי זה.
כך שגם אם אתם מתמודדים עם לחצים וגם אם אתם מבקשים ליהנות מחוויה מפנקת ומרגיעה של עיסוי תאילנדי בתל אביב, המרכז לעיסוי תאילנדי, יהווה עבורכם את הבחירה הנכונה.
לקבלת מלוא הפרטים ולקביעת תור לטיפולי איכותי שהוא גם עיסוי מפנק, מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם המרכז. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *