אחת מהבעיות המוכרות שמרבית האוכלוסייה סובלת ממנה היא כאבי ראש. לעיתים מדובר בכאב ראש קל טורדני ומציק ולעיתים זה יכול להגיע למצב של כאב ראש אימתני שממש מפריע לתפקד. בכל מקרה חשוב לטפל בכאב ולא תמיד בעזרת לקיחת כדור (שגם לא תמיד עוזרת)

הדרך להקל על הכאבים באמצעות מסאז’ לכאבי ראש

כאבי ראש יכולים ממש להשבית אדם מחיי היום יום שלו ויכולים פשוט להציק ולהפריע לתפקד. כך או כך אין צורך לסבול מהכאב, בטח לא כשאתם מגלים שמסאז’ לכאבי ראש הוא אחת מהדרכים היעילות והמוכרות ביותר לטפל בראש דואב וכואב. ברוב הפעמים כאב הראש נוצר עקב לחץ נפשי או לחץ בשרירים. כאשר הכאב יכול גם להקרין לצוואר, לשכמות ולגב או להיפך- שאחד מהמקומות האלה הוא המקור לכאב והוא מקרים על הראש ומפתח שם כאב נלווה.

רוב האנשים לא מקשרים את כאב הראש ללחץ נפשי או לכאבים במקומות אחרים בגוף וזו לרוב הטעות שכן הם שותים מים ונוטלים כדור לטיפול בכאב הראש ואכן הכדור לרוב עוזר וגם שתיית מים אבל כל עוד לא מגלים מהו המקור ומהי הסיבה לכאב הראש לא ניתן לטפל בכאב כמו שצריך ונטילת כדור משמשת כפיתרון זמני בלבד.

אם אתם סובלים מכאבי ראש, אפילו לא תכופים בטוח קרה שהיה לכם רגע או אפילו כמה רגעים של לחץ ברקות, כאב במרכז, לחץ וכאב מעל גשר האף וכל מה שרציתם זה עיסוי שילחץ על הנקודות הנכונות בעוצמה שונה ממקום למקום ופשוט יעביר את הכאב. זו לא סתם הרגשה שלכם ורצון שמגיע ללא סיבה. מכיוון שהכאב עצמו נגרם עקב כיווץ והתכווצות של השרירים- הדרך לטפל בו ולהעביר אותו או על ידי ביצוע הרפיה- ואחת הדרכים הטובות ביותר להרפות היא על ידי עיסוי.

ישנם עיסויים במקום הכאב עצמו או טיפולים אלטרנטיביים כגון רייקי לדוגמא בהם מתבצעות לחיצות ומתחיות בראש ובפנים ובאזורים הכואבים בכדי לשחרר את התכווצות השרירים ולהקל על הכאב. ישנם עיסויים כמו לדוגמא עיסוי תאילנדי שידוע ביכולת שלו לשחרר לחצים ולהפיג מתחים ועל ידי כך להביא את כל הגוף למצב של הרפיה כולל הראש כמובן. יתרון נוסף שיש לעיסוי תאילנדי הוא העובדה שהעיסוי עצמו מתחיל מהרגליים- שידוע שהן משמשות כמפה לגוף ולכן לחיצה במקומות שונים בכפות הרגליים יכולה לשחרר לחצים וכאבים במקומות אחרים בגוף שייתכן שהם הגורם לכאב הראש. העיסוי מתחיל מכפות הרגליים והמעסה מטפס למעלה ובסופו של העיסוי התאילנדי הוא מגיע לאזור של הצוואר והראש והפנים ומשחרר סופית את כל הנקודות הלחוצות והמכווצות שטרם השתחררו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *