איזה כיף זה יום הולדת! הזדמנות לחגוג את היום בו כל אחד ואחת מאיתנו הצטרפו לעולם. וכחלק מהחגיגה של השמחה הגדולה הזו יש כמובן גם את המתנות וגם את היום עצמו בו כל אחד בוחר לחגוג בצורה אחרת ולציין את היום המיוחד הזה.

אחת הדרכים הפופולאריות לחגוג- מסאז’ ליום הולדת

אנחנו ממש לא צריכים לספר לכם שאחת הדרכים היותר פופולאריות ויותר כיפיות לחגוג יום הולדת הוא בקבלת מסאז’ ליום הולדת. וזה בכלל לא מפתיע! הרי מסאז’- כל סוג של מסאז’- בין אם זה עיסוי שוודי או עיסוי תאילנדי או עיסוי אחר לצורך העניין, הוא פעילות שמרבית האנשים אוהבים ולכן ישמחו לקבל- ביום הולדת או בכל יום אחר.

מסאז’, או בעברית- עיסוי, הוא דרך נהדרת להנות, להירגע ולהרפות. זוהי גם פעולה מרגיעה ומשחררת בה מי שמקבל את העיסוי יכול פשוט לעצום עיניים ולהתמסר למגע הנעים של שמן חם, אבנים חמות, לחיצות ומשיכות בעוצמות שונות ולשכוח מהכל בזמן הזה. עיסוי מסייע להרפות, לשחרר לחצים ולהפיג מתחים ולהרגיש איך כל הכאבים הפיסיים והדאגות בראש פשוט נעלמות להן. מעבר לתענוג ולכיף שבעיסוי , יש גם סוגים שונים של עיסוי שמסייעים בבעיות רפואיות ונפשיות וניתן לקבל אותם כחלק מטיפול רפואי משלים.

המתנה המושלמת ליום ההולדת מסאז’ ליום ההולדת

בין אם בחרתם לפנק את בן הזוג או בת הזוג בעיסוי בבית או בספא, מובטחת לו מתנה מושלמת ומענגת ליום ההולדת. כמעט כל סוג של עיסוי ניתן לקבל גם בספא אשר מציע את כל סוגי העיסויים והטיפולים המשלימים או בבית אם זו ההעדפה שלכם.

עכשיו תדמיינו את הסצנה הבאה:

ארוחת בוקר רומנטית וטעימה, הגעה לספא ריחני מהודר ומפנק בו אתם מקבלים חלוקים נעליי בית וכוס שמפניה להרים לחיים לכבוד יום ההולדת. לאחר מכן אתם יכולים לבחור את זוג העיסוי שתרצו- עיסוי רגיל, עיסוי תאילנדי- מה שתבחרו- ואם אתם מעוניינים בעיסוי זוגי או עיסוי בנפרד. לאחר העיסוי ברוב המקומות תוכלו גם להנות משאר מתקני הספא כחלק מדיל יום ההולדת- סאונה רטובה וסאונה יבשה, ג’קוזי ובריכה בעונה. מושלם אה?

עכשיו תדמיינו את הסצנה הזו:

ארוחת בוקר למיטה כזו שיש בה את כל המאכלים שאתם הכי אוהבים (כי מי מכיר אתכם יותר טוב מבן או בת הזוג שלכם??), הרמת כוסית של יין משובח ואז מגיע מעסה מקצועי אליכם הביתה עם מיטה מתאימה או מזרון בהתאם לסוג העיסוי שנבחר עבורכם, אתם נשכבים, עוצמים עיניים ופשוט מתמסרים למגע- ללחיצות בעוצמות השונות ולרוגע שמגיע עם העיסוי.

מושלם אה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *