אז זה אומנם נכון שמקורה של היוגה הוא בהודו והעיסוי תאילנדי, כפי שניתן להסיק משמו, מגיע מתאילנד, אך במידה ומעמיקים בשני תחומים אלו, כמו גם בפילוסופיות העומדות מאחוריהם, ניתן לגלות הרבה מהמשותף בין שניהם.
המכנה המשותף הגדול ביותר, טמון אולי בתרגילי הגמישות והארכת השרירים, אשר כל כך מזוהים עם היוגה, אך מהווים גם את נחלתו של העיסוי התאילנדי.
אבל רגע לפני שנעמיק יותר בכל מה שמשותף בין היוגה לעיסוי התאילנדי, נדגיש עבור מי מכם שעדיין לא בקיא ברזי העיסוי התאילנדי, כי מדובר בעיסוי אשר משלב לחיצות איטיות בנקודות שונות בגוף, מתיחות לגמישות הגוף ומניפולציות ותרגילים שונים אשר ייעודם איזון של מחזור הדם – השילוב בין כל הפעולות הללו, יוצר טיפול ממריץ ומאזן, אשר אורך בין 50 ל-90 דקות וכולל בתוכו קשת רחבה של תועלות לגוף ולנפש.

כל היתרונות של היוגה רק בלי מאמץ
יוגה טומנת בחובה יתרונות רבים ולכן היא גם מהווה כפעילות גופנית פופולארית במיוחד בקרב אנשים בקשת רחבה של גילאים.
מתאמנים ביוגה מספרים שהודות להתמדה שלהם באימוני היוגה הם הצליחו לשפר לאין היכר את הגמישות שלהם, שבזכות היוגה הם הגדילו במידה רבה את טווח התנועה של השרירים וחשוב מכל, הודות ליוגה הם מרגישים קלילים וחיוניים יותר.
ובכן, העיסוי התאילנדי מספק בדיוק את אותן התועלות, רק שאין צורך להשקיע מאמץ פיזי בכדי ליהנות מהם – “למה?” (אתם ודאי שואלים) ובכן, כי המעסה המתמחה ברזי העיסוי התאילנדי, עושה את כל העבודה הקשה בעבורכם.
כך שגם אם אתם נמנים על חובבי היוגה אשר מעוניינים לחוות דרך נוספת באמצעותה ניתן ליהנות מהתועלות אותן היא מספקת וגם אם תמיד קינאתם באנשים שמתרגלים יוגה, אך התעצלתם, תשמחו לגלות כי עיסוי תאילנדי יאפשר לכם ליהנות בדיוק מאותם היתרונות. 

לנשום, להירגע ולתת למעסה לבצע את העבודה
עיסוי תאילנדי מהווה למעשה תרגול יוגה פאסיבי, המטופלים בעיסוי תאילנדי יכולים ליהנות מרוב התועלות והיתרונות אשר טמונים ביוגה, מבלי שהם צריכים להזיע או למעשה לנקוט בכל פעולה – כל מה שהם צריכים לעשות, זה פשוט לשכב על גבי המזרן, בלבוש מלא ולתת למעסה לבצע את כל העבודה בשבילם.
כאן חשוב להדגיש, שגם אם אתם לא מתחברים ליוגה ומעולם אפילו לא שקלתם להתנסות בפעילות, אתם עדיין יכולים לגלות עניין רב בעיסוי התאילנדי ולו בשל היתרונות הרבים אשר מאפיינים אותו כמו: השלווה הנפשית אותו הוא משרה על המטופלים, העובדה שבכוחו לשחרר שרירים תפוסים, איזון מערכת העצבים, גמישות והארכת השרירים והרשימה של היתרונות עוד ארוכה.

מיותר אולי לציין אבל, בכדי ליהנות מכל היתרונות של עיסוי תאילנדי, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את המעסה בקפידה וכחלק מכך, המרכז לעיסוי תאילנדי יהווה את הכתובת הנכונה ביותר עבור המטרה.  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *