לא רק בשביל להתפנק –  מתי מסאז’ תאילנדי יכול לרפא?
רוב האנשים אשר שומעים את צמד המילים מסאז תאילנדי, ידמיינו טיפול מפנק ומשחרר.
אותם אנשים אינם טועים, אחת המטרות המרכזיות של מסג תאילנדי היא להעניק שלווה וליצור איזון אנרגטי אצל המטופלים.
לכן, כל מי שלוקח חלק בטיפול שכזה, אמור לצפות ובצדק לחוויה מרגיעה, משחררת ומהנה.
אבל, מסאז תאילנדי הוא הרבה יותר מאשר רק פינוק, מדובר בטכניקה טיפולית אשר טומנת בחובה שורה ארוכה של יתרונות בריאותיים שחשוב מאוד להכיר.

קצת רקע על המסאז’ התאילנדי
מקורו של תאי מסאג הוא בהיסטוריה הרחוקה – על פי ממצאים, נזירים בודהיסטים נהנו ממנו כבר לפני כ-2500 או אפילו 3000 שנה.
למרות שאותו תאי מסאז פותח כבר לפני אלפי שנים, למערב הוא הגיע רק בשנת 1990 – ומאז ועד היום הספיק לצבור פופולאריות רבה ולו בשל היתרונות הרבים המהווים חלק בלתי נפרד מהטיפול.
המסאז’ התאילנדי מתבסס על שיטת עיסוי חזקה, עמוקה וממוקדת, בעצמות ובשרירים, כשאחת המטרות שלה היא להגיע לנקודות שונות במערכת העצבים.
מסג תאילנדי מסורתי מבוצע על גבי מחצלת, על הרצפה, אך בגרסה העדכנית שלו, הוא יכול להתבצע גם על גבי מזרן או אפילו על מיטת טיפולים.
במהלך הטיפול, המטופל נשאר עם לבוש מלא כאשר, ברוב המקרים המעסה אינו עושה שימוש בשמנים – כך שמסאז’ מהווה כטיפול האופטימאלי גם עבור כאלו שחשים לא נעים להתפשט.
טיפולי מסאז’ תאילנדי מהווים סוג של מסע עבור המטופל, כאשר במהלך המסע הוא לומד להכיר את הגוף שלו מחדש, לעבוד על נשימה והרפיה ולעבור תהליך מרגיע, עמוק ומהנה.

היתרונות הבריאותיים של המסאז’ התאילנדי
מסג תאילנדי יכול לסייע בצורה משמעותית לשחרור בעיות הקשורות לעצמות ולשרירים – כך שאם אתם סובלים משרירים תפוסים, בכתפיים, בשכמות, או בכל אזור אחר בגוף, אין כל ספק שמדובר בדרך האופטימאלית לשחרור שלהם.
המסאז’ התאילנדי, נחשב כאפקטיבי במיוחד לסיוע בהתמודדות עם כאבי גב – הוא נחשב יעיל גם להפגת כאבי גב עליון וגם להפגת כאבי גב תחתון.
גם מי שמתמודד עם כאבי ראש ומגרנות, עתיד לגלות כי מסאז’ תאילנדי יכול להוות כדרך הטובה והנכונה אשר תסייע לו להתמודד עם אותם הכאבים ולהשאירם כנחלת העבר.
יתרונות בריאותיים נוספים אשר טמונים במסאז’ התאילנדי, באים לידי ביטוי בשחרור של לחצים ממערכת הנשימה, שיפור התפקוד של מחזור אדם ותפקוד איכותי ובריא יותר של מערכת העיכול.
מסאז’ זה אף נחשב כיעיל עבור טיפול בפציעות חוזרות באזורי הכתף, היד והצוואר.
דבר נוסף חשוב ומשמעותי שצריך לדעת על המסאז’ התאילנדי, הוא שאת השיפור ניתן להרגיש כבר החל מהטיפול הראשון.
המסאז’ מותאם באופן אישי למטופל, כאשר כל מטופל אשר מתמודד עם בעיות בריאותיות כאלו ואחרות, חשוב שיציג אותם למטפל – והמטפל ידע לתכנן את הטיפול בהתאם לתלונות המטופל.

כל התועלות בכתובת אחת
בשביל ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים והרפואיים אשר טמונים במסאז’ תאילנדי (ו”על הדרך” לא לזנוח כמובן, גם את הפינוק וההנאה שטיפול זה טומן בחובו), קיימת חשיבות גבוהה לבחור את מקום העיסוי בתבונה.
המרכז לעיסוי תאילנדי בתל אביב, כולל צוות של מעסות תאילנדיות, מנוסות ומקצועיות, הבקיאות בצורה מעמיקה בטכניקה – מה שיבטיח מיצוי מיטבי של כל היתרונות והתועלות הטמונים בעיסוי.
לקבלת פרטים נוספים או לקביעת פגישה עם מעסה, מוזמנים ליצור קשר עם המרכז ולקבל את כל הפרטים והמידע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *