קבענו עיסוי בתל אביב (או בכל מקום אחר), הגענו לטיפול ודי ברור לנו שממש עוד מעט ימרחו עלינו שמן כלשהו לאורך הגוף. יצא לכם פעם לעצור ולשאול מהי הסיבה האמיתית לכך שמורחים על גופכם שמן למאסז? עשינו סקר קטן ורוב התשובות שקיבלנו היו “שמן למסאז משמש לתנועות עיסוי חלקות ולא מכאיבות” או “שמן עיסוי הוא חלק מהאווירה, שתהיה לנו ארומה נעימה יותר בזמן הטיפול”. 

אנו מודים שהתשובות הללו הן תשובות נהדרות ולגמרי הגיוניות, אך יש לנו את התשובה האמיתית עבורכם (בת אלפי שנים) והיא הולכת להפתיע אתכם.

עולם שמני העיסוי:

שמן העיסוי הוא בעצם תערובת שמנים צמחיים המכילה מרכיבים טבעיים של שמנים אתריים ושמני בסיס.שמני בסיס: שמן שקדים, שמן זרעי ענבים, שמן אבוקדו, שמן נבט חיטה, שמן חוחובה, שמן גרעיני אפרסק, שמן קוקוס, שמן שומשום ועוד.

שמנים אתריים (לא למריחה ישירות על הגוף): שמן עץ התה, רוזמרין, מנטה, לבנדר, אקליפטוס, לימון, עשב לימון, קג’פוט, תפוז ועוד.  

השמנים מיוצרים ממרכיבים מרוכזים ומבוססים על מולקולות צמחיות הידועות בהשפעותיהן הפיזיות, הנפשיות והרגשיות. תרכובות השמנים שונות זה מזה ובזכותן, לכל שמן, סגולות ייחודיות משלו המסייעות לנו רבות כאשר משלבים אותם בעיסוי מפנק.

סוגי השמנים וסגולותיהם:

חיי היום – יום משפיעים על כל אחת ואחד מאיתנו אחרת, פיזית ונפשית כאחד. החדשות הטובות הן שלהרבה סיטואציות פיזיות או נפשיות בהן אנו נמצאים, ישנם פתרונות בעולם שמני העיסוי. אספנו עבורכם כמה פתרונות שימושיים ביותר שישדרגו לכם את החיים.

שמן עיסוי מרגיע: לבנדר

שמן הלבנדר, הן בזכות ריחו הן בזכות תרכובותיו, מעניק לגוף ולנפש תחושת רוגע, מסייע רבות בנדודי שינה ומפחית משמעותית את רמות הלחץ והחרדה.

מעבר לכך, שמן הלבנדר יטפל לכם גם בגירויי עור, דלקות, עקיצות וכוויות, יפחית כאבים (כמו כאבי ראש ומחזור) ויחטא אזורים נגועים.

שמן עיסוי מעורר: תפוז

שמן התפוז מכיל תכונות המחדירות לגוף תחושת חיות ומשפר את מצב הרוח. בנוסף, השמן יסייע גם בחיטוי אזורים נגועים בפטרת ויקל על כאבי שרירים.

שמן עיסוי מטהר: לימון

שמן הלימון יעיל מאוד בניקוז ופינוי רעלי גוף. בנוסף, שמן הלימון מסייע בחידוש תאי העור, משפר את זרימת הדם ומחזק את המערכת החיסונית של הגוף.

שמן עיסוי משחרר: קג’פוט

עיסוי בשמן הקג’פוט יסייע ויקל באופן משמעותי על כאבי עצמות וכאבי שרירים. מעבר לכך, שמן הקג’פוט יטפל לכם בהתקררות ובמחלות ויראליות, יסייע בהרחקת טפילים ממערכת העיכול ויקל בתסמיני מחלות עור כגון אקזמה ופסוריאזיס.

 שמן עיסוי נגד אקנה: עץ התה

שמן עץ התה נחשב ללוחם האקנה. תכונותיו האנטיבקטריאליות מסייעות בהפחתת כמות וחומרת האקנה ובעל יכולות הרגעת דלקות עור. 

שמן עיסוי להמרצת חילוף חומרים: אשכולית

שמן האשכולית בעל יכולות המגבירות את חילוף החומרים ותהליכי שריפת רקמות שומן. יעיל גם עבור הפחתת צלוליטיס.

שמן עיסוי לטיפול בצלקות וקמטוטים: רוז היפ

שמן רוז היפ מכיל חומצות שומן חיוניות להחלקת קמטוטים, סיוע בהעלמת צלקות ויעיל לטיפול בסימני מתיחה בטניים בתקופת ההריון.

אם גם אתם זקוקים לעיסוי טוב שיקל במכאוב או יטפל במטרד ולא מוצאים את הזמן לגשת לטיפול עיסוי מקצועי, תוכלו לעשות זאת (כמעט) בעצמכם! 

רכשו שמן גוף לעיסוי המתאים לכם ביותר (וגם לטעמכם האישי מבחינת ריח) ובקשו מבן/בת הזוג להעניק לכם עיסוי מפנק. למקסום החוויה והטיפול הביתי, עמעמו אורות, הדליקו נרות והשמיעו מוזיקה מרגיעה ונעימה שאתם אוהבים טרם תחילת העיסוי. מעבר לטיפול הנעים בגוף ובנפש,  תזכו גם לחוויה מפנקת במיוחד מבן/בת הזוג ומזמן איכות זוגי שלא ישכח במהרה לשניכם.

אגב, אל תחששו מכך שבני הזוג אינם מטפלים מוסמכים. תנועות העיסוי, גם אם לא מקצועיות, יחדירו את השמן אל תוך העור וסגולותיו יחלו לפעול ולהקל עליכם מיד. לאחר העיסוי תרגישו חיוניים, רגועים ושלווים.

חשוב לרכוש שמן עיסוי איכותי ממקום מהימן. כמו כן, יש לזכור כי שמן אתרי אינו מיועד למריחה ישירה על הגוף. בהנאה ובבריאות- THAI MASSAGE CENTER- תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *