תתפלאו לגלות כמה סיבות יש להיווצרות כאב ראש! אם כואב לכם הראש אתם חייבים לבדוק מה הסיבה הרגשית או הפיסיולוגית שמהווה את הגורם לכאבים.

חלק מהסיבות היותר מוכרות לכאב ראש הן:

  1. כשלא שותים מספיק
  2. כשנמצאים במצב של לחץ ומתח תמידי
  3. כשנמצאים מצבים הורמונליים שונים או במצב של חוסר איזון הורמונלי
  4. כשסובלים ממחלות כרוניות
  5. כאשר אוכלים בצורה לא מאוזנת וישנם חוסרים של ויטמינים ומינרלים בגוף.

אלה רק חלק מהסיבות הנפוצות וכמובן ישנן עוד סיבות רבות ולכן קודם כל צריך לבצע בירור מדוע כואב לכם הראש ולטפל בגורם.

מה לעשות? אפשר לעסות!

לא חייבים לחיות עם כאב ראש! זה לא גזר דין שמתחיל ועכשיו אתם תקועים עם הכאב. ממש ממש לא. אחת מהדרכים היותר נפוצות קלות ויעילות להתמודד עם כאב ראש, להקל על הכאב וגם לסייע לו לעבור הוא עיסוי.

סוגי עיסויים שונים מסייעים רבות בהקלה על הכאב וגם בטיפול בגורם לכאב ולכן כדאי לכם לברר איזה עיסוי מתאים לכם. עיסוי בכללי מסייע בהפגת מתחים ולחצים שהם אחד הגורמים העיקריים להופעתם של כאבי ראש ולהחמרתם.  היווצרות מתח ולחץ מגבירים לרוב את כאב הראש ולכן עיסוי מסייע קודם קל ובראש ובראשונה להיפטר מהמתח והלחץ ובכך לסייע רבות בהקלה על כאב הראש שנוצר או שהתגבר

כמו כן עיסוי מסייע בהזרמת הדם בצורה יעילה וטובה יותר בגוף ולאספקת חמצן בצורה יעילה וטובה יותר בגוף וגם למוח כמובן ולהקל משמעותית על כאב ראש ולמנוע היווצרות של מיגרנות. כאשר ידוע המקור לכאבים ניתן בעיסוי כזה או אחר להגיע למקור ולטפל בו ובכך לא רק להקל נקודתית ומידית על הכאב אלא גם לסייע למנוע את היווצרותו מחדש.

דוגמאות של עיסויים שיכולים לסייע :

עיסוי רגליים לדוגמא- רפלקסולוגיה– טיפול שדרכו ניתן גם לאבחן את מקור הכאב וגם לטפל בו וגם לבצע עיסוי נעים מרגיע משחרר ומפנק ולא כואב בכלל.

עיסוי רקמות עמוק- מדובר בעיסוי שדרכו מבצעים לחיצות ותנועות עיסוי עמוקות שמגיעות לשרירים הפנימיים ומשחררות אותם ובכך מקלות על המתח והלחץ שנוצר ומשחררות את הנקודות שגורמות לכאב.

עיסוי ראש, טיפול רייקי, עיסוי מפנק ומרגיע שגורם לכם להשתחרר ולהתפנק, עיסוי שוודי ותאילנדי לכל אחד מסוגי העיסויים האלה ישנם יתרונות משמעותיים ודרכים מיוחדות להקל על כאבי הראש ולסייע בחזרה שלהם. כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את סוג העיסוי המועדף עליכם ולקבוע לעצמכם טיפול בעיסוי שיסייע להעביר את כאב הראש ולא פחות חשוב- למנוע ממנו לחזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *