עם כותרות כזו בטוח תרצו לקרוא מה הם הטיפים לאורח חיים בריא נכון? הרי ככה צריך לחיות! אז בואו נגלה לכם שלא מדובר פה בנוסחת פלא שלא ידעתם עליה קודם או בטיפים שיפילו אתכם מהכיסא- אלא בעצות פרקטיות ואפשריות שזמינות לכל אחד ואחת מאיתנו שמסייעות לנו לשמור על אורח חיים בריא.

אורח חיים בריא מתחיל במחשבה ממשיך בכוח רצון ובהתמדה.- אם אתם רוצים להיראות טוב ולהרגיש טוב, אתם צריכים  לחשוב חיובי ובכיוון, לרצות להיות בריאים ולהיות מוכנים להשקיע וגם להתמיד בכדי להגיע לתוצאות הרצויות- ולשמור עליהן.

טיפים לאורח חיים בריא:

  1. תזונה מאוזנת- בראש הרשימה בכל מאמר וכתבה שתקראו תמצאו את העניין של התזונה ולא בכדי. לא, הכוונה היא לא דיאטה אלא תזונה מאוזנת ונכונה שמכילה את כל הויטמינים והמינרליים שהגוף שלכם צריך.
  2. הימנעות מרעלים- זה מאוד הגיוני שאחרי הטיפ של אכילה מאוזנת בריאה ונכונה יגיע טיפ של הימנעות מרעלים והכוונה היא לא רק ג’אנק פוד- כלומר אוכל זבל אלא אלכוהול ועישון מכל הסוגים שמכניסים רעל לגוף שלנו ובהחלט לא תורמים לבריאות שלו.
  3. שתו מים וכמה שיותר- ההמלצה היא 2 ליטר מים במינימום. מים הם בריאים וטובים לגוף הם מנקים אותו מפסולת, מסייעים בחילוף החומרים, טובים לשיער ולעור ולכל האיברים- שתו כמה שיותר מים וכמה שפחות שתייה אחרת- בעיקר שתייה ממותקת.
  4. פעילות גופנית- נכון, זה גם תמיד נמצא ברשימה ולא סתם! חשוב להניע את הגוף באופן קבוע לפחות שלוש פעמים בשבוע פעילות גופנית קבועה וסדירה בהתאם לגיל, למצב הבריאותי וליכולת הגופנית- אל תוותרו על פעילות כזו שגם תעזור לכם לשמור על המשקל שלכם וגם להרגיש טוב יותר ולהיראות טוב יותר. זה לא אומר שאתם חייבים להירשם לחדר הכושר או להתחיל לרוץ כל בוקר, אפילו הליכה מתונה כל ערב יכולה לעשות את העבודה ואתם תראו ותרגישו את השינוי.
  5. עיסוי קבוע- עיסוי הוא לא רק מסאז’ פינוק בספא כשחוגגים יום הולדת או יום נישואין מצד אחד- ומצד שני הוא לא טיפול שצריך להגיע אליו רק שהגב ממש תפוס ואי אפשר ללכת מרוב כאבים. עיסוי- כל סוג של עיסוי שתבחרו מיועד להקלה על מתחים והפגת לחצים ומועיל רבות בפן הנפשי והגופני ומסייע גם לטיפול והקהל על כאב מידי שקיים וגם למניעת כאבים נוספים והתפתחות של מצבים. הכניסו עיסוי קבוע לשגרה השבועית או החודשית שלכם בכדי לדאוג לעצמכם. עשו לכם כלל ותפנקו את עצמם מידי פעם בעיסוי תאילנדי בתל אביב, עיסוי לנפש ולגוף
  6. הורידו מתחים ולחצים- קל לומר קשה לעשות אבל חשוב לבצע! אם יש דברים שמלחיצים אתכם במיוחד נסו להימנע מהם ואם לא ניתן, אפשרו לכם חצי שעה הרגעות בסוף היום להורדת מפלס המתח היומי.

אורח חיים בריא- ככה צריך ואפשר לחיות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *