תרופות סבתא ללחץ נפשי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אין ספק שהתפתחות המדע והטכנולוגיה תרמו רבות לרפואה והיום אפשר לפתור לא מעט מצבים רפואיים פיסיים ורגשיים עם תרופות שלא היו קיימות פעם. אבל הסבתות שלנו גדלו וגידלו ילדים ללא אותן תרופות וחלקנו גם חוזרים היום למקורות וגם אם אנו נוטלים כדור נגד כאב מדי פעם, אנחנו משתמשים גם בתרופות סבתא לא מעט. אם משתמשים בתרופות סבתא לבעיות פיזיות אז למה שלא נשתמש בתרופות סבתא ללחץ נפשי?
הסבתות שלנו ידעו מה לעשות ולכן כדאי לנו ללמוד מהן דבר אחד או שניים, או יותר…

הגוף מסייע לעצמו לטפל בעצמו אנחנו רק צריכים לתת לו את הכלים ולהראות לו את הדרך- וכדאי שהדרך הזו תהיה עם כמה שפחות כימיקליים. וזה אפשרי בהחלט!
התאימו את התזונה שלכם- בטח קראתם את זה לא פעם ולא פעמיים שתזונה לקויה אינה טובה לגוף ואילו תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לחולל פלאים- לסייע לשמור על המשקל ובהחלט לשמור על הבריאות- גם הנפשית!
השלימו חוסרים- לא תמיד אפשר לקבל את כל הויטמינים והמינרלים בתזונה ולכן חשוב להשלים חוסרים. ניתן לעשות זאת על ידי נטילת תוספי תזונה מותאמים אישית שיעזרו לכם לאזן את התזונה שלכם ולמנוע חוסרים. חוסרים של ויטמינים עלולים לגרום לבעיות רגשיות גם כן.

רפואה משלימה ואלטרנטיבית- לא תמיד חייבים לקחת תרופות או רק לקחת תרופות בכדי להרגיש יותר טוב. לעיתים יציאה מאיזון נפשי יכולה לגרום גם להתפתחות מחלות פיסיות ולכן טיפול בעזרת דיקור סיני, צמחי מרפא וחליטות למיניהן שיאצו וטווינה יכול להואיל רבות בטיפול- לא רק הפיסי אל גם הנפשי.

עיסוי- עם שמנים או בלי, עיסוי קליל או עיסוי רקמות עמוק, עיסוי תאילנדי או עיסוי שוודי ואפילו עיסוי רפלקסולוגי לרגליים – כל סוגי העיסויים הם מעבר לפינוק. נכון, זה נעים לקבל עיסוי אבל זה לא רק התחושה הנעימה- עיסוי משחרר, מרגיע ומפיג מתחים ולחצים ומסייע רבות להורדת לחץ נפשי רק מעצם העובדה שאתם שוכבים רגועים ונותנים לעצמכם להתמסר. שחרור השרירים התפוסים והקלה על כאבים קיימים כרוניים ואקוטיים משפיעה גם היא רבות ותורמת לשחרור הלחץ הנפשי בו אתם נמצאים.

הומאופתיה וארומותרפיה- שתי טכניקות דומות אך שונות שמסייעות רבות להפגה של לחצים נפשיים וטיפול בבעיות רגשיות. הן מותאמות אישית למטופל ולבעיה ממנה הוא ובל ומסייעות לו להפיג את אותם לחצים ומתחים
טכניקות הרפיה ודמיון מודרך- כדאי לתרגל לפני השינה ולאחר שקמים בבוקר, דרך נהדרת להתחיל את היום ולסיים את היום ובכך להבטיח שהגוף יהיה רגוע ומוכן להתחיל או לסיים את מטלותיו ולא להעמיס עליו יתר על המידה.